pátek 22. prosince 2017

Moje nové raffaelo a cukrfree kokosky

Dnes tu mám dva snadné a rychlé recepty s kokosem, které stihnete i na poslední chvíli před Štědrým dnem :)

Raffaello jsem už pár let na Vánoce nedělala, ale letos jsem na něj dostala chuť a jelikož jsme si chtěla práci trochu usnadnit -> vznikl tento recept :) 


Cukr, olej, vejce a mléko společně vyšleháme do světlé pěny a poté přidáme mouku, prášek do pečiva a kokos, vše ještě jednou promícháme a těsto nalijeme do menšího pekáčku vyloženého pečícím papírem. Pečeme na 180°C asi 20-30 min dozlatova. Než těsto vychladne, ve 300 ml mléka si vyšleháme kokosový pudink a spaříme a oloupeme hrst mandlí. Zchladlé těsto rozdrobíme  do mísy a přidáme pudink, společně pořádně promícháme až vznikne těsto, z kterého následně tvarujeme kuličky. Do každé kuličky vložíme celou mandli a na závěr obalíme v kokosu. Hotové kuličky necháme před podáváním odpočívat v lednici. 


Recept na kokosky jsem našla na blogu Cukrfree a jak už jeho název napovídá, tento recept je bez cukru, takže pokud nechcete o Vánocích tolik hřešit, zkuste ho ;-) Celý recept najdete TADY.

Dobrou chuť ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat