středa 16. října 2013

Tom's burger

Nedávno mi opět začala škola a jelikož jsme měli mezi přednáškami čtyřhodinovou pauzu, vyrazily jsme s kamarádkou na oběd do Tom's burger. Já osobně totiž hamburgery miluju, ale je těžké narazit na podnik, kde byste dostali opravdu poctivý hamburger. Světoznámé fastfoodové řetězce zklamaly už dávno, protože podle mě nikdy nedostanete to, co vám slibují na obrázku, ale proti gustu... 
V Tom's burger jsme si objednaly Cheeseburger menu - obsahuje burger, hranolky a nápoj. Nápoj jsme dostaly hned a na zbytek menu jsme čekaly asi tak 5 minut. Cheeseburger obsahoval hovězí maso, ledový salát, rajče, nakládanou okurku, červenou cibuli, sýr čedar a domácí kečup. Domácí kečup mě hodně potěšil, protože jsem na něj totálně ujetá a chutnal opravdu výborně, celý burger chutnal výborně!!! :) a hranolky také chválím, nebyly příliš mastné, ale hezky křupavé :) myslím, že ideální byla i velikost celé porce, která stačila k tomu, aby se člověk výborně najedl ale nepřejedl a zbylo místo třeba i na dezert, jako je Banana Chimichanga - smažená tortilla plněná banánem, džemem, dochucená třtinovým cukrem a skořicí :)
Takže Tom's burger vzhledem k výbornému jídlu a také milé obsluze vřele doporučuji!!! Dobrou chuť ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat