pondělí 26. srpna 2013

Ořechový košíček


Tak na tuhle úžasnou dobrůtku vám bohužel recept dát nemůžu... Nedávno jsem byla opět v nemocnici v Hořovicích darovat krev a pokaždé tam dostanu vitamíny a také stravenku v hodnotě 70Kč, která se ovšem dá využít pouze v nemocničním bufetu. Většinou se mnou na darování jezdí bratr, takže spolu pak zajdeme na nějakou dobrotu. Vždy tam mají několik druhů dortů, zákusky, čerstvé plněné bagety a další mňamky. Tentokrát jsme tam narazili na tyhle košíčky, byly plněné několika druhy celých ořechů a přelité karamelem, který se krásně táhl. Košíček, ve kterém ořechy byly, byl měkký a jen se rozsýpal, ale nebyl suchý, což mě dost překvapilo, čekala jsem, že až do něj kousnu, bude tak suchý, že se mi bude prášit od pusy. Musím říct, že lepší zákusek jsem dlouho nejedla, určitě se pokusím něco podobného vytvořit i doma :) Kdybyste měli recept na nějaké super dobré košíčky, tak neváhejte a podělte se o něj :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat